måndag 5 april 2010

Tacka fan för all fri information men jag hittar min erogena zon utan slik, kalabalik, journalistik

Förstår ni hur stort det här är? Aftonbladet har - exklusivt - bilder från parets "hemliga kärlekssemester" vilka finns publicerade i papperstidningen. Kanske får man se dem hålla i handen? En liten kindpuss? Kanske får man se dem skratta när de tar en promenad i dagsljuset? Jag kan bara spekulera men hur som helst så vore det oerhört förargligt om mitt Coop Nära har slut på tidningen. Då sätter jag mina förhoppningar till att de har rep istället. Kanske vore det en idé; "Köp Aftonbladet idag - rakblad på köpet"? Så man slipper leva med ångesten och skammen över nyfikenheten efteråt.

Ha det!
// Yeahns

Rubriken är från Babians Säger upp mig igen.


, , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar