onsdag 30 december 2009

Låtsamling - noll9

Som utlovat bjuder jag nu på en samling låtar från det år som om någon dag är slut. Samlingen innehåller 90 låtar från lika många olika artister och är gjord för att jag ville dela med mig av de artister och låtar som jag lyssnat mest på under året, tyckt varit bäst och som kanske inte uppmärksammats i olika sammanhang. Vissa artister är mer kända än andra och i de fallen har jag försökt att ta med en låt som inte spelades på radion men ibland var det den låten som var bäst (lex Girls-Lust for life).

Liksom senast jag delade med mig av mp3-filer så får jag väl lägga in en disclaimer; syftet är inte att sprida musik och/eller att förstöra för artister utan för att tipsa andra så att de senare kan skutta iväg till skivbutiken. Om nu någon ändå tar illa vid sig så är det bara att höra av sig så förstör jag länken ögonaböj!

Jag vet att det är flera låtar/artister som jag har missat så påminn mig mer än gärna!

Ha det!
// Yeahns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar