fredag 4 september 2009

I hope you'll never be happier than me

Tycker ni som jag att nu när hösten gör sig allt mer påmind samtidigt som man har sommaren färskt i minnet det är riktigt gött med smådeppig shoegaze? Gå då och snyt er, slå er sedan ner framför datorn och kör igång följande video:


South Ambulance - Die 5 times times 5

Stockholmska South Ambulance släppte en skiva 2005 och har utöver det gett ut ett antal EP's men ändå så var det först idag som jag fann dem när jag körde "blanda spår" i mitt iTunes. Förmodligen så har några låtar slunkit med när jag dragit hem Labradors samling, det är väl både på gott och ont att ha (för) mycket musik på datorn. Hur som helst... I morse blev jag väckt av en gräsklippare, himlen är täckt av moln, det blåser en vind utan svar och just idag är South Ambulance världens bästa band!

Sedan att snubben i rött hår ser lika flummig ut som den filosofilärare han en gång var är bara ett extra plus.


Ha det!
// Yeahns

Rubriken är inledningsraden i låten ni just hörde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar