torsdag 9 juli 2009

You're still my friend, it's impossible to hate you

Som Killamangiro redan varit inne på så har ITHMG ett fem dagar (10-14 juli) långt konvent i Stockholm i helgen och som han skrev så står inmundigande av mat och dryck, fotboll, nattliv och samtal mellan själsfränder på schemat. Om ni vill vistas i den positiva aura som ett ITHMG-möte sänder ut så är det i Spånga eller i Hornstull som ni ska befinna er. För att ni också ska veta ifall ni sett någon ITHMG-medlem eller kanske till och med hela gänget så bjuder jag på en bild nedan:

Så här kan det alltså se ut när ITHMG väntar på bussen/tuben efter ett besök på Systembolaget, fast i 3D då förstås. Samtidigt som jag mår lite illa av att jag verkar ha för mycket fritid så utlyser jag en tävling där vinnaren får göra vad denne vill med resterna av våra bakfyllepizzor (ät upp, ställ ut i en monter på Sergels Torg eller annat): Para ihop rätt figur med rätt ITHMG-medlem! Svaren mottages i kommentarerna.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.


Avslutningsvis så ska jag dela med mig av två videor som jag tror att varje ITHMG-medlem kan stå för. Den ena representerar vår inställning till konventet och den andre visar vad den inställningen kan leda till:


Hardy Andersson (I manegen med Glenn Killing) - Det är fest


Scen ur Lock, Stock And Two Smoking Barrels

Ha det!
// Yeahns

Rubriken är från Jamie T's P3-aktuella låt Sticks 'n' stones.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar