lördag 25 april 2009

Beundran

Albertazzi är tillbaka!
Sitter i vårsolen, men inomhus. Är det tentavecka så är det. På radion spelas en konsert med Soundtrack Of Our Lives (världens bästa band?) så jag känner mig osedvanligt ball, så ball att jag kan ha fötterna på skrivbordet! Igår var jag på Gröna Lund det firades någon slags genrep inför kommande sommar. Det hade investerats i en ny attraktion, Insane hette den visst. Undertecknad valde att stå över åket, trots påtryckningar från högstadienojiga bekantas bekanta. Jag har för övrigt börjat spela fotboll , igen. Jag har väll aldrig varit någon briljant spelare, men det är roligt att vara en del av ett lag! Det är Killamangiro som fixat in mig i klubben och min inställning är att vi ska ha en slags Clearence SeedorfHarvey Esajas relation. Vi får väll se hur det blir med det.

Skulle delat med mig av ett par guldkorn från Youtube, givetvis så har dessa blivit borttagna, (Dr Alban) synd!

Eminent, Genialiskt, Skitsnyggt!

Tack för mig!

/Albertazzi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar