fredag 1 maj 2009

Here comes the summer

Med en annalkande helg i sommarvärme fylld av grönområden, avklädda kroppar och fest så är självklart livet underbart. Ett sätt att förgylla livet ytterligare är att blanda in musik och här bjuder jag nu på den låt som till och med borde få en öisare på gott humör:


Kalle J - When you see me

Normalt så är inte detta min favoritmusik men låtens poppiga energi får mig att tänka på glass och glass är ju gott så...

Apropå härlig popmusik så har Sveriges kommande sensation, Ram Di Dam, releasefest i Stadsteaterns foajébar imorgon. Ett spännande band i en annorlunda (annorlunda på ett bra sätt, som Animal Collective eller som Glenn Hyséns sommarplaner) lokal kan inte bli annat än förträffligt!

Innan jag avslutar ITHMG-historiens mest simpla (och sämsta) inlägg så undrar jag en sak; om solsken kommer efter regn, vad kommer då efter solsken? Solsting, fästingar och klamydia?

Ha det!
// Yeahns

Rubriken är från The Undertones låt med samma namn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar