söndag 10 maj 2009

Grabbarnas

Så du vill veta vad som hände igår? Det blev hemmamatch broder. Ge mig kardan, satte just highscore! Men jag tar det från början, du ska få varenda detalj.

Först satt ju du och jag i baren men när du drog sökte jag mig ut i lokalen. Såg den där tjejen som såg helt okej ut, du vet kanske lite fet men ändå het. Hon var av den typen som gör sig till - du vet lite för full och lite för mycket smink - men det brydde jag mig inte om. Det jag hade i tankarna var knappast kärlek.
I alla fall började jag flörta lite grann, sade några förspända saker men hon uppfattade knappt mitt namn. Hon var redan för full när vi sågs och det spädde jag på. Du vet tog min chans och frågade "Ska vi dra någon annanstans" och drog gjorde vi. Eller ja drog och drog, det var nog mest jag som drog henne men hon följde ju med så vi tog en taxi. Eller tog och tog, jag satte henne där bak, satte mig där fram och sade min adress. Och chaffisen han bara log, jag menar vilken man!

När vi kom fram ledde jag henne uppför trappan. Hon började jiddra någonting om att hon ville hem och jag sade att visst har du kommit hem, vänta bara ska du se att det känns bättre sedan. Vi kom upp i hissen och jag låste upp. Ledde henne till sängen och hon däckade tvärt, lade sig på mage och vände upp sin stjärt. Och jag menar visst hon var full och jag hade makt men man ska väl inte behöva någon jävla fullmakt? Det här med raggning är en ömsesidig pakt. Och sedan följde hon ju med nästan av sig själv - hon sade i alla fall aldrig nej - och då måste hon ju varit med på noterna eller hur? I alla fall följde hon i taktur för ikväll var det min tur.

Så jag drog av henne kläderna plagg efter plagg. Hon hade rätt schysst kropp ändå inte perfekt på något sätt men den fyllde sin funktion om man säger så. Sedan när vi körde igång började hon gny - blev ett tag nervös för att hon tänkte spy - men hon fann sig snart tillrätta, och jag såg nog att hon gillade att bli tillspetsad. För även om hon krånglade lite grann är det snarast ett bevis på att hon behövde lite man, och det fick hon minst sagt. Jag gjorde min grej grundligt. Jag gjorde min grej bra.

Så där gick det hela till, en rätt jobbig grej. Jag menar, vad göra med en halvdäckad tjej som ju verkligen inte var någonting för mig. Hon började nyktra till så jag var rätt rak och sade "Det var en schysst kväll vi haft men nu får du dra. Allt roligt har ett slut" och sedan gick jag ut och när jag kom tillbaks var hon inte kvar. Jag kände mig lite taskig ett tag men jag tror hon tog det rätt bra. Skönt med tjejer som fattar när de ska dra, som inte tar sex på för stort allvar. Men lite klass måste man ha så hon fick ju pengar till en taxi såklart!


Enligt ovanstående lyder ungefär lyriken till Elenettes låt Grabbarnas, en låt som jag delvis citerat förut. Det kan tyckas lite sådär att skriva ner en hel låttext i ett inlägg men utan att bli för PK (politiskt korrekt) så vill jag bara meddela att det är en förjävla bra låt där självklart texten tillför det mesta. Låten är så talande för den del av befolkningen som håller kvantitet före kvalité och där en high-five värderas högre än ett hjärta. Nåväl, för att ni ska kunna njuta av låten ordentligt så behövs självklart även melodin och som tur är så ligger hela musikstycket uppe på Last.fm. Mycket nöje!

Ha det!
// Yeahns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar