tisdag 17 mars 2009

Från genombrott till sammanbrott

Hej Morgan Alling! Hur är läget?
- Jo tack allt är frid och fröjd. Jag njuter av livet kan man säga.

Ja du har minst sagt mycket på gång nu...
- Jo det har hänt en del nu kan man säga. Jag hade biroller i både Arn och Göta Kanal 2 och sen ringde TV och det blev Let's Dance, panelprogram och grejer. Jag knullar verkligen kameran kan man säga, haha! Dessutom kör jag ju min egen teaterföreställning också.

Teaterföreställningen Fullbokat ja där du spelar alla 30 roller själv..?
- Haha, knulla kameran som sagt! Nej men det går bra ändå. Lite stressigt emellanåt och jag lider lite av personlighetsklyvning ibland, men det är bara att gå in i rollen och sen fullt ös - medvetslös!

Medvetslös var ordet. Du var ju borta från rutan ett bra tag där annars, Tippen hette det va? Vad hände?
- Mjo jag var lite nere där ett tag. Jag hade lite komplex för min frisyr där ett tag, kände mig inte riktigt attraktiv. Det är ju ett jävla halvhugget kalhygge där uppe. Ser ju ut som något Gudrun gjort. Stormen Gudrun då alltså och inte frisörskan nere på hörnet. Frisör-Gudrun är snäll. En gång bjöd hon mig på en rosa prinsesstårta och sa' att det var min mage hon hade avbildat, haha! Rolig kvinna det där! Men nu har jag i alla fall förlikats med mig själv, bara att gilla läget som Tomas Ledin sjöng liksom. Det var väl den låten som redde ut mitt liv kan man säga.

Skönt att höra att du mår bra igen. Vad har du för planer för framtiden då?
- Först ska jag bli klar med både Fullbokat och Let's Dance. Se'n ska jag gå in i väggen.

Du planerar att gå in i väggen alltså?
- Japp! Eller gå och gå vet jag inte. Jag befinner mig ju i en hög uppförsbacke just nu så nog ska jag få få upp en rejäl fart. Pang bara!

Öhm jaha, ja tack och lycka till då!
- Tack själv!


Ha det!
// Yeahns

Rubriken är från bob hunds låt Tinnitus i hjärtat vars video du hittar två inlägg längre ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar